Automate your Marketing
with Womplify




 
eLYies 'lUv' sYAm 'lUv' 'aQiLa

By: eLYies sYaM

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Monday, 15-Dec-2008 05:03 Email | Share | | Bookmark
sILa layari BLog aku..

skang ni aku tak update kat fp..sbb kekdang fp buat hal..so skang aku resign kejap kat fp ni..so sesap yg sudi nak tau kisah aku ..

sila layari - http://love-ibu.blogspot.com

ok..tq..byeeeeeeee


Monday, 15-Dec-2008 02:20 Email | Share | | Bookmark
***jUS dIEt mATe5*** updated



minta maaf kepada semua pengunjung2 setia fp aku..hehehe...aku dah lama tak update..sbb terkena penyakit 'BUATAN ORG'..hehehhe..so sebab tu aku dah ader penyakit tetap..penyakit MALAS...

so skang ni..aku masih menjual mate 5..tp aku tak leh nak letak gambo latest..sbb skang aku peknen 4 bln..so sesapa yg nak beli mate 5 bleh call/sms - elyies - 019-2671982 or email - mizard_elyies@yahoo.com.


20-9-2008

Lama dah update berat terkini ..sbb dah 1 bulan stop..sbb dah dpt berat ideal...berat maintain 62 kg jugak..baru 1 minggu sambung semula ambil m5....tadi pagi timbang 59 kg...hehehhe...nampaknya..skang kena maintain je la ..sbb yies mmg tak leh kurang dr tu lagi..nanti nampak tak sesuai ngan ketinggian....


gambar masih panas..baru ambil tadi kat opis...hehehehheh..walaupun stop 3 minggu sebab berat dah ideal....berat still maintain..cuma cara pemakanan still kena jaga walaupun tanpa MATE 5



nie gambar sebelum minum JDM5..masa ni berat sangat..rasanya dlm 76-78kg..gemuk kan..hahhahha










gambar terkini 1 bulan minum JDM5.....





gambar selepas 26 hari setelah minum jus mate 5....saya puas hati sbb masalah lemak di bahagian belakang badan dan perut semakin berkurangan dari dulu...



BERAT PERMULAAN START 9 JULAI 08 = 74 KG

BERAT TERKINI 25 JULAI 08 = 65KG






aku ader problem kegemukan dan berat..berat aku 74 kg..giler la...dulu masa peknen last timbang sebelum bersalin 78.5kg..hahahha,...berat skang cam aku peknen 8 bulan...so aku tgk kawan aku fieyla dah turun beratnya..dia mula 1 jun 08= 68kg...skang 58 kg..so aku cam nak cuba le...MOTIF aku yang pertama nak tambah zuriat...produk ni boleh menyuburkan..sbb ader testimonial 4 tahun nak tambah anak...mencuba jus ni akak tu peknen..so aku teruja...dan sekali gus boleh maintain kan berat aku..aku nak 58-60 kg je..sbb dgn ketinggian aku 172cm ni cukup la hanya setakat itu..kang jadi tengkorak hidup plak....wakakakkka....so aku terima produk ni dr fila 9 hb julai... bermula la diet aku.....malam tu aku timbang berat aku..sbb aku nak tgk ader tak beza...so kejut beruk aku aku timbang berat aku 74kg..hahahha....aku minum jus ni tak rasa lapa pun..lagipun jus ni cam fresh oren...kenyang beb...harap2 misi aku berjaya la..amin..so kawan-kawan tolong la beri sokongan kat aku....SESAPE YANG INGIN MENCUBA PRODUK NIE...BOLEH BELI DARI AKU......hehehehhe




SO..SESAPE YANG INGIN MENJADI SEPERTI SAYA ??? TURUN BERAT BADAN 1 KG SEHARI...BELI LA JUS DIET MATE5 DARI SAYA..SAYA AKAN MEMBERI TAHU RAHSIA MENURUNKAN BERAT BADAN BERSAMA JDM DENGAN LEBIH CEPAT...

PESANAN BOLEH DIBUAT DARI :

mizard_elyies@yahoo.com (email / ym)
019-2671982 - elyies (SMS/CALL)


Di formulasikan oleh Dr. Che Rozmey Che Din, Pakar Perunding Perbidanan dan Sakit Puan, MD(USM), M.MED(O&G)(USM) dan juga selaku Ketua Pegawai Eksekutif Jitra Medical Centre, Jitra Kedah. Beliau telah melakukan penyelidikan dan kajian yang terperinci sejak dari Jun 2003 bagi mencari satu formula unik yang serba lengkap bagi program pengurusan berat badan. Akhirnya, lahirlah JUS DIET MATE 5 yang begitu mujarab dalam mengatasi masalah kegemukan.



Herba-herba segar dari Eropah diadun khas istimewa dengan pati buah-buahan menggunakan kaedah 'biotech' terkini berteknologi nano amat berkesan dalam membantu mengurangkan selera makan, menjadikan anda rasa kenyang dan bertenaga untuk menjalani aktiviti harian. Adunan ini merupakan satu formula yang begitu istimewa di mana semua ramuan-ramuannya yang terpilih diadun dan bertindak balas dengan harmoni.

JUS DIET MATE 5 merupakan satu revolusi baru dalam produk diet di mana formula yang di temui begitu efektif di dalam mengatasi masalah kegemukan.



JUS DIET MATE 5 - RM200 - 20 SACHET

Pek percubaan :
5 sachet Jus Diet Mate = RM 50.00
10 sachet Jus Diet Mate = RM 100.00


Nak murah?

Bleh.. beli 3 kotak terus.. RM450.00.. terus jadi ahli percuma..


Stok boleh dapat dari saya.



JUS DIET MATE 5

Jus Diet Mate 5 merupakan satu revolusi baru di dalam produk diet di mana formula yang ditemui begitu effektif di dalam mengatasi masalah kegemukan.

Jus Diet Mate 5 formula hebat! Mengawal selera makan, menghalang pembentukkan lemak, mengurangkan pengambilan gula, meningkatkan kadar metabolisma dan menukarkan kabohidrat kepada tenaga yang merupakan 5 faktor utama di dalam pengurusan berat badan.

Ramuan-Ramuan Utama Jus Diet Mate 5:

1. Garcinia Cambogia (HCA) 2. Hoodia Gardoni
Hydroxycitric Asid (HCA) yang terdapat daripada buahan Garcinia Cambogia sangat berkesan untuk menghalang pembetukkan lemak disamping bertindak mengaktifkan badan untuk menukar karbohidrat kepada tenaga dan bukannya lemak. Ianya juga begitu berkesan untuk bertindak mengawal selera makan.


Kebaikan Garcinia Cambogia:

Berkesan mengurangkan berat badan

Menghalang selera makan

Menghalang pembentukan lemak

Mengurang kolesterol

Menambahkan tenaga

HCA dalam garcinia combogia amat berkesan menahan kegemukan selepas memiliki berat badan idaman

Merawat masalah kemurungan, susah tidur, migraine, gastrik, kencing manis, darah tinggi.



Kebaikan Hoodia Gardoni:


Mengurangkan selera (tidak ingat makan langsung selama lebih 24 jam!!!)

Berkesan dalam mengurangkan pengambilan kalori

Memberi tenaga tambahan

Semulajadi dan selamat untuk diamalkan



Herba ini dihasilkan daripada pokok Kaktus dari Afrika.


3. Guar Gum 4. L-Carnitine
Merupakan juga ramuan yang diperkaya dengan fiber.


Kebaikan Guar Gum:


Memberi rasa kenyang

Bertindak baik bagi mencuci usus

Membuang lemak, glukos dan racun dari usus

Menyihatkan usus

Menyihatkan jantung

Mengatasi masalah stroke


Merupakan satu ramuan yang begitu berkesan dalam pembakaran lemak (fat burner), menambahkan tenaga dan mengekalkan tahap kecergasan badan sepanjang hari. L-Carnitine merupakan ramuan yang sangat mujarab dalam program diet di mana ianya sangat effektif untuk mengurangkan rasa lapar dan letih.


Kebaikan L-Carnitine:


Menambahkan tenaga dan mengekalkan tahap kecergasan badan sepanjang hari

Ianya ramuan yang bagus bagi melindungi jantung, saraf dengan bertindak sebagai agen antioksida


5. Inulin 6. Soy Protein

Satu ramuan yang diperkayakan dengan fiber daripada buah-buahan. Rasa yang manis tetapi tidak diserap kedalam badan.


Kebaikan L-Carnitine:


Bagus untuk kencing manis

Memberi tenaga tambahan

Meningkatkan kadar metabolisme badan

Soy protein adalah sumber daripada protein lengkap tanpa kolesterol menggantikan protein haiwan.


Kebaikan L-Carnitine:


Ramuan tanpa kolesterol

bagus untuk penjagaan jantung

Soy protein melancarkan kitar haid dan kesuburan wanita



Kesan buruk bahan kimia dalam amalan diet

Kesan jangkamasa pendek Kesan jangkamasa panjang

Gementar dan berdebar, letih, susah tidur, panas badan, pitam, kerap buang air besar, kegemukan mendadak bila berhenti. Kerosakan pada hati dan buah pinggang.



Kebaikan Jus Diet Mate 5

Mudah

Berkesan

Semulajadi

Selamat

Tanpa rasa lapar

Tanpa rasa sakit

Tanpa bersenam

Bertenaga dengan minda yang cergas

Menyihatkan jantung

Bagus untuk kencing manis dan darah tinggi

Membantu kesuburan wanita

Bagus untuk saraf dan sendi

Melancarkan usus

Merawat masalah kemurungan, susah tidur

Merawat migrane dan gastrik

Mengatasi masalah stroke mengurangkan kolestrol


SOALAN LAZIM

1. Adakah perut akan memulas-mulas jika mengambil JUS DIET MATE 5 ini?

Tidak, anda tidak akan merasa sakit perut memulas. Apa yang anda rasa adalah macam biasa sahaja dan selesa.

2. Bagaimana lemak di buang?

Lemak-lemak dalam badan kita akan dibuang dalam bentuk tenaga. Setiap orang memerlukan jumlah tenaga yang berlainan mengikut berat badan, jantina dan umur masing-masing. Contohnya seorang wanita dewasa, berat badan 80kg, aktiviti harian dalam kategori sederhana aktif, tenaga yang diperlukan olehnya dalam sehari ialah 2400kcal. Pengguna Jus Diet Mate 5 ditekankan untuk mengambil makanan dengan jumlah tenaga sehari 1000kcal sahaja. Jadi, tenaga selebihnya iaitu 1400kcal akan diambil dari lemak-lemak yang terkumpul di dalam badan. Begitulah bagaimana ianya berfungsi menyingkirkan lemak.

3. Bagaimanakah ianya berfungsi mengenyangkan?

Jus Diet Mate 5 (JDM5) yang diambil pada tengahari mula menjalankan tugasnya. Ia akan mula mengaktifkan sel-sel untuk menukar gula kepada tenaga dan memecah lemak kepada tenaga. Ia mula aktif merangsang sel-sel otak untuk menghasilkan neurotransmitter serotonin mengubah rasa lapar dan tabiat pemakanan anda. Guar Gum dan Soy Protein menjadikan perut anda ketat dan kenyang.


Setelah anda mengamal antara 7 hingga 10 minggu, badan anda sudah berada dalam zon selesa, penurunan berat badan bertambah mudah dan anda akan merasa seronok dan bahagia dengan program diet sJus Diet Mate 5. Jika anda sudah memiliki berat yang DIIDAMKAN, anda hanya perlu mengambil Jus Diet Mate 5 sekali seminggu atau lebih jarang. Selagi anda mengamal amalan PEMAKANAN yang terkini hasil latihan program diet Jus Diet Mate 5, JAMINAN berat badan anda tidak naik selamanya adalah 100%.IKUTILAH PROGRAM DIET Jus Diet Mate 5 (JDM5) yang mudah ini dan nikmati hidup sihat, jelita dan ceria yang anda mimpikanDR ROZMEYPENGASAS & CEOPAKAR

PERUNDING PERBIDANAN DAN SAKIT PUAN

LATAR BELAKANG Dr. Che Rozmey Che DinIjazah perubatan (MD) USM 1993Sarjana Perubatan (M.MED O & G) USM 1999Diploma Farmakologi (2001)Jawatan: C.E.O Jitra Specialist Centre Sdn.BhdC.E.O Jitra Medical Centre Sdn. Bhd.C.E.O Herba Prima Marketing Sdn Bhd.

CARA PEMAKANAN JUS DIET MATE 5 (JDM5)

Pagi- Sarapan seperti biasa. Boleh mengambil makanan berat seperti nasi berlauk, mee, bihun dan lain-lain lagi dengan kadar yang mencukupi (sedikit).

Tengah Hari- Gantikan dengan Jus Diet Mate 5 -Andainya anda masih lapar makan buah-buahan biskut

Malam - Sup Sayur, buah-buahan atau makanan yang penuh serat.CARA MENYEDIAKAN JUS DIET MATE 5 (JDM5)

1. Masukkan satu paket Jus Diet Mate5 ke dalam bekas atau shake

2. Masukkan air 300 ml sejuk atau di campur dengan ais

3. Kacau hingga sebati atau goncang hingga sebati

4. Jus Diet Mate5 sedia untuk diminum.




sarapan - 800 kalori
minum pagi - 80 kalori
TENGAHARI - Jus Diet Mate 5 (MESTI)
Minum petang - 80 kalori
Malam - 40 kalori...

SEKIRANYA...ANDA tidak merasa 1)KENYANG 2) BERTENAGA 3 )TIDAK SUKA MAKAN DAN TIADA PENURUNAN BERAT BADAN?? dengan program diet JDM5...jangan risau dan panic...beberapa soalan dibawah ini perlu anda jawab dgn jujur..semuanya dapat diatasi dgn mudah, asalkan anda sanggup bersabar, yakin, ikuti program diet JDM5 secara 100%..KERANA PROGRAM DIET JUS DIET MATE 5..menjanjikan keberkesanan 100%

ADAKAH ANDA
1. Pernah mengambil Pil langsing berkimia
2. Pernah amalkan program diet yg berbeza formulasi dgn JDM5
3. Sedang mengamalkan OCP, suntikan hormone, Implant utk merancang keluarga
4. Sedang mengambil pil steroid
5. Mengambil pil anti-pysokotik / pil kemurungan
6. Kekurangan hormone thyroid
7. Mengidap ketumbuhan Adrenal / Pituitary
8. mengalami kegagalan hati, jantung atau renal

ATAU ANDA TIDAK IKUT NASIHAT DOKTOR dan TIDAK amalkan JDM5 seperti yg di nasihati

1. Anda tidak mengurangkan jumlah kalori
2. Anda makan / minum (kalori) sebelum atau sebaik saja ambil JDM5
3. Anda langsung tidak mahu bersabar pada awal pengalaman JDM5 bila terasa lapar...terus and mengambil makanan...


share2 info dari doktor rozmey..

Pengamal M5 wajib alami
1.Kenyang
2. Bertenaga
3. Tidak suka makan dan penurunan berat badan.

Sekiranya anda tidak alami 3 perkara diatas dan lebih malang sekiranya ada merasa sangat lapar, letih, sakit kepala atau menggigil, 90% dari penguna yg mengalami masaalah spt diatas pernah mengamal produk pelangsingan berkimia (Subertamine,Phenteramine, Fluramine, Caffine ) .
Mereka yg mengambil pilpsychotropic, steroid, pil / suntikan perancang keluarga juga kerapmemberi halangan dan kesan /withdrawal terhadap JDM.

Apa yg terjadi: Sel-sel otak dan lemak telah ada memori kesankerosakan yg disebabkan bahan berkimia,.tahap hormone anda menjaditidak normal, kadar pengeluaran enzim pembakar lemak berkurang dansukar diaktifkan, badan dlm keadaan stress akan mengaktifkanpengeluaran hormone cortisol , disamping sel-sel lemak aktif membentukhormone androgen dan prolactine ,..ini menjadikan amat sukar utkaktifkan metabolisma / pembakaran lemak.

Kesan tekanan pada centre pemakanan, menghalang JDM 5 mengaktifkan neurotransmiter serotonin utk merubah setting centre pemakanan kepada tahap merasa kenyang,..dlm keadaan yg extreme,..kesan lampau kerosakan memori ini ..menyerang balas menghasikan gejala ‘withdrawl effect seperti lapar, mengigil, sakit kepala.

SO…apa yang harus anda lakukan ???

JGN RISAU…gejala ini hanya sementara,..sekiranya anda bersabar /melawan anda pasti menang dan dapat atasi gejala ini dan mula menikmati sensasi JDM5 iaitu

1. Kenyang
2. Bertenaga. Tak ingat makan dan penurunan berat badan.

Jika anda tidak mampu melawan gejala ini,..anda harus terus ambil JDM5 utk kali ke 2 ,..pastinya keesokan hari gejala ini berkurang dan seterusnya, anda bebas dan mula betul-betul berada dlm program JDM5.

Dlm diet JDM5 ..1. Pembakaran lemak (JDM) 2. Pengurangan ambil kalori mestilah anda lakukan secara aktif dan serentak (1000kcal/ day). Kemudian anda harus displin dan merubah jenis makanan/kalori yg anda ambil pd jumalh total 1000kcal/day.
Mulalah sukakan makan sayuran, buahan dan minum plain water…dan anda harus juga ambil makanan kegemaran anda ini pada 4-5 hidangan yg kecil. eg. jika anda memilih makan 1 mangkuk sup sayur,..makanlah dlm 3 pecahan kecil..1/3 pagi , 1/ 3 jam 4 , 1/3 jam 8;
Jika anda ingin makan sebiji epal ; 1/4 pagi , 1/4 jam 3 , 1/4 jam 6, 1/4 jam 8; dgn amalan diet begini tahap rembesan enzim di dalam perut/ usus dan pembakar lemak senantiasa ditahap optima dan kerja ‘FATBURNER’ dlm JDM tidak terganggu.

Amalan diet yg anda amalkan ini,..nanti akan mengajar anda suka dan kekal menjalani kehidupan yg sihat,. Apabila anda sudah mencapai berat badan idaman / ideal,..anda tidak perlu rungsing lagi,..anda bukan saja belajar diet tp seimbang,..sekarang personaliti, penampilan luaran anda, emosi dan keyakinan anda tinggi dan berbeza,..Tahap metabolisma sel badan, tahap enzim , tahap hormone yg optima membolehkan anda sihat, cergas dan membakar / menguna semua kalori yg diambil tanpa risiko disimpan sebagai lemak walaupun anda sudah tidak lagi mengambil JUS DIET MATE 5.

drrozmey
Pakar Penyelidik Obesiti / Pakar Perbidanan & Sakit Puan
CEO HPM / JMC




Friday, 31-Oct-2008 01:20 Email | Share | | Bookmark
***aIn bERtuNaNG**

26 oktober 2008...ain telah disahkan menjadi tunangan si ayin...hehehhe....meriah gak le pertunangan si ain nie....oren gitu....aku yg sedang mabuk pun tak lepaskan peluang utk bergambo...hahahhha..over lebih dari ain..wakakkakaka..so nie je yg aku dpt dari miera..so aku update aper yg ader je la..lagipun skang penyakit mls aku ader..so takde nak edit2..main masuk je gambo nie...hahahhaha








Tuesday, 7-Oct-2008 02:17 Email | Share | | Bookmark
***mIX eNTry***

hai....kita bertemu lagi.....dlm entry kali nie...aku combine semua dlm 1 entry..cite hari raya, cite adik ipar aku nikah, cite gelagat aqila, gambar di pagi raya, dan bermacam2 lagi...hehehhehe..aku tak reti nak reka-reka cite la..kowang layan je la gambar yer...keje aku bertimbun ni...tak sempat nak buat karangan la..wakakkakak

nie gambo aku ambil kat studio...takde softcopy..hampeh tul...so aku mls nak bawak gambo yg beso tu ke opis nak scan...aku snap je gambo guna kamera..gambo blur sikit....






jEnG...jeNG...jENg...cuba kowang pikir..ape maksud tersirat gambo nie...hehehehhee


Wednesday, 24-Sep-2008 07:46 Email | Share | | Bookmark
***uCApAn sAlaM aiDilFitRi***




kad ni ditujukan kepada sahabat andai ku....

sahabat-sahabat dari m.com
sahabat-sahabat dari pcm
sedara mara ku
kawan-kawan opis ku
kawan-kawan sekolahku
kawan-kawan ym ku
kawan-kawan yang mengenali ku
customer-customer mate 5
dan sesape sahaje...

p/s : kepada sesape yang telah memberiku kad raya kat fp kowang. , pos kat aku..dan dimane2 sahaja...terima kasi berbanyak..lain tahun kasi lagi yer...


[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016 | Powered by Womplify

ns4008464.ip-198-27-69.net